رستا جانرستا جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

رستای دنیای ما

صدروزگی

1395/8/10 23:17
نویسنده : مامان الهه
81 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من!روزها پشت هم به تندی درحال گذر است.هر روز پر از تجربه ایم باهم. تجربه های شیرین و دوست داشتنی. دستهای کوچولوت رو کشف کردی و سعی میکنی به هم برسونیشون.شست خوردنت که از دوماهگی شروع شده این روزا به اوج خودش رسیده و یه جورایی باعث کمتر شیرخوردنت شده ولی آرامشی که بهت میده رو دلم نمیاد ازت بگیرم هرچند که دکترت ازم خواسته که حتما ترکت بدم ولی مگه میشه...

اصلا دمر شدن رو دوست نداری و واسه همین هم هیچ تلاشی برای غلت زدن نمیکنی و همونطور که خوابیدی تکون نمیخوری تنبلک کوچولوی من.

چقدر دنیای شما دوخواهر متفاوته و این رو میشه خیلی راحت از همین نوزادی تو تشخیص داد .جس میکنم شخصیت بی نهایت آرومتر و صبورتر از یسنا داشته باشی نازنینم.

امروز داشتم به روزهای قبل از حضور تو فکر میکردم که چطور میگذشت و چه جالب که دقیقا همین امروز بابا محمد هم داشت میگفت که با وجود تو زندگیمون کامل تر شده. یه خانواده چهارنفره که من عاشق تک تک تونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)